késés;MÁV;mém;

Szabadbattyán, sárga-jelzés. Az elővárosi motorvonatok mellékhelyiségének a kapacitását nem a balatoni viszonylatra tervezték. Vagy csak a kommunista bagázs szabotálta el a Napfürdő Expressz menetrendet előre megfontolt dinnyére sörözéssel

Gondolom, nem vonattal

A Magyar Államvasutakkal összefüggésben csak egyetlen dolog pontos, a magyar mémipar. A MÁV-logó az internetes népművészet kimeríthetetlen tárháza. A nevetésünk még nem őszinte.

Talán csak annyi a baj, hogy a vasút merőben alkalmatlan a luxizásra. Ahhoz, teszem azt, meg kéne vennie Lölőnek a Keleti pályaudvar–Balatonudvari viszonylatot, ami több okból sem életszerű. Háromszáz helyjegyet háromszáz országbérlettel megvásárolni az applikációban nem fehér milliárdosnak való időtöltés, pláne ha az ember gombnyomogatás nélkül is percenként egymillióval képes növelni a vagyonát. Meg aztán nincs az a nerlovag, aki egy seggel tele tudná ülni a Balaton Intercityt, bármekkora arca is van.

És kényelmetlenség az is, ha alattomos felsővezeték-szakadás, hőség okozta síntörés, menetrenden kívüli pisiszünet vagy más, luxizással nehezen kibékíthető körülmény miatt kell dekkolni a sárbogárdi valóban. Hát kinek jó az? Egyszerűbb volna megvenni en bloc a szerelvényt! Ám ez további problémákat vetne föl, a Keleti tetejére álmodott helikopterleszálló még Sára főispánnak is okozna némi fejtörést.

A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter A mesterséges intelligencia korában is váratlanul ébredt önálló akaratra a magyar vasút. „Már csak azt kéne tudni, mikor mit akar” – gondolta az álruhában közlekedési miniszter

Mindezeket nem látta jönni Széchenyi gróf, amidőn 1848-ban közzétette a Javaslat a magyar közlekedési ügy rendezésérűl című dolgozatát. A Sopron–bécsújhelyi Vasúttársaság elnökeként nem gondolta azt sem, hogy az osztrák-magyar reláció hazai megbízhatatlansága ad értelmet a kifejezésnek, ami egyedül magyarul jelent valamit: vonatpótlóbusz-pótló vonat. A „Ne MÁV-ozzál, távozzál!” kedvesség pedig Petőfinek nem jött a nyelvére, bezzeg az, hogy „Száz vasútat, ezeret! (...) Miért nem csináltatok/ Eddig is már?... vas hiányzott?/ Törjetek szét minden láncot,/ Majd lesz elég vasatok.” Amíg ezt beégetjük az idegpályába, akár meg is nyugodhatunk: mi ez a menetrendi lazaság (a tavalyi 6,9 év késés) a vasútügyfejlődés majd száznyolcvan éves lemaradásához képest? (Ukránok!) Hogy jönnek ide az ukránok? Ezen még dolgozik a kormánykommunikáció, de gondolom, nem vonattal.

Lauren Greenfield Emmy-díjra is esélyes, ötrészes Social Studies című dokumentumfilm-sorozatában tizenévesek képernyőin követhetjük végig, hogy milyen veszélyes jelenségek hódítanak az új világban.