A fotón a mai pályahiba látható, ami miatt leállt a közlekedés az egyik vágányon a Budapest–Győr vasúti fővonalon, immár ötödik alkalommal egy héten belül – írta Vitézy Dávid a Facebook-oldalán a csütörtöki helyreállítás miatt kialakult újabb kaotikus közlekedési helyzetre reagálva. A jelzett Kelenföld és Törökbálint közötti vonalszakasz felújítása és átépítése napirenden volt már korábban is, de 2022 végén leállította Lázár János.
A poszthoz a volt közlekedési államtitkár - jelenleg fővárosi politikus - két dokumentumrészletet is közölt az építési és közlekedési miniszter által összefirkált listáról, amely a leállított beruházásokat tartalmazta. – Saját kezűleg tett pipát a pálya felújítása mellé azzal, hogy „alacsony érdeksérelemmel lezárható”, majd azt is odaírta a vasúti beruházások listája alá, hogy „Kérem SOS mindegyiket lezárni!” – idézte Vitézy.
A Podmaniczky Mozgalom fővárosi frakcióvezetője felsorolta, hogy eddig Lázár a hibákért mindig mást, hol a Siemenst, Brüsszelt, az ukránokat, Trianont, Kádár Jánost vagy épp a döntése után másfél évvel később alapított ellenzéki pártot nevezte meg felelősként, de semmiképp sem azt, aki a vasút- és utasellenes döntéseket hozta.
Már megint a MÁV győri fővonalán van a baj: pályahiba miatt hosszabb menetidőre készüljenek, pótlóbuszok indulnak– Ne feledjük, ezt követően azért akadt 250 milliárd új MÁV-irodaházat venni. – jegyezte meg Vitézy Dávid, aki szerint a magyar vasút válsága egyre mélyebb, és emiatt Lázár János személyes miniszteri felelősségét vitathatatlannak tartja. Ezért személyes kérdést tett fel neki: „Mikor döntesz végre úgy, hogy lemondasz?”
Megint, egy héten belül negyedszer is összeomlott a vonatközlekedés a győri fővonalonHárom nap után ma újra állt a vonatközlekedés Tata és Tatabánya közöttNapi MÁV: Nem járnak a vonatok Tata és Tatabánya között