vonat;MÁV;Vitézy Dávid;vonatközlekedés;vonatkésés;győri vonal;

Megint, egy héten belül negyedszer is összeomlott a vonatközlekedés a győri fővonalon

Az érintett szakaszon szerda estig késésekre, pótlóbuszokra kell számítani. 

A győri fővonalon szerdán estig hosszabb menetidőre és rövidebb útvonalon közlekedő járatokra, pótlóbuszos átszállásra kell számítani, mert Tata állomáson biztosítóberendezési hiba lassítja a közlekedést – közölte szerda délután a Mávinform a közösségi oldalán. 

Az állami vasúttársaság a hiba elhárításáig forgalmi változásokról döntött. Azt írták, az S10-es vonatok csak Tata és Győr között közlekednek, utasai Tatáig, illetve Tatától pótlóbusszal és tatabányai átszállással S12-es, vagy távolsági vonattal utazhatnak.

A tájékoztatás szerint Tata és Tatabánya között pótlóbuszok közlekednek, amelyek a vasútállomások előtt állnak meg. Az InterCity, EuroCity, Railjetek a fennakadás végéig Tatabányán, Vértesszőlősön, Tóvároskerten és Tatán is megállnak. A győri fővonalon a fennakadás végéig minden vonat helyjegy váltása nélkül vehető igénybe, a 760-as, 762-es, 784-es, 803-as, 804-es, 1850-es, 8432-es, 8435-es, 8462-es, 8465-es VOLÁN-járatokon pedig elfogadják a vasúti jegyeket is.

„Egy héten belül negyedszerre omlik össze a győri fővonal biztosítóberendezési hiba miatt. Erről most vajon ki tehet, a Siemens, az utasok vagy a Tisza Párt, Kádár János, Trianon, vagy esetleg van valami új teória?” – szúrt oda Lázár János építési és közlekedési miniszternek Vitézy Dávid, a Podmaniczky Mozgalom frakcióvezetője a Facebook-oldalán. 

Hadházy Ákos és a Transparency International másodfokon is megnyerte a pert, a kórháznak el kell árulnia, hogy milyen jellegű egészségügyi beavatkozásokat nyújt a fizetős, úgynevezett VIP-részlegen és mindezt mennyi pénzért teszi.