A műkereskedő festménykeretek fontosságát hangsúlyozva bemutatott egy Rippl-Rónai József csendéletet, amelyet eredeti rámájában egy előző árverésen 17 millió forintért sem tudtak eladni, ám új, szecessziós stílusú keretben már 95 millió forintért kelt el. Ennél is nagyobb sikert hozott az átkeretezés egy másik Rippl-Rónai kép esetében. A Karcsú nő vázával „átültetve" eredeti keretéből egy bécsi stílusú szecessziós keretbe az Art Institute of Chicago kollekciójába került.
A nemzetközi műkereskedelmi piacon gyönyörű képek vannak gyönyörű keretekben. A magyar festészet egyes alkotásai európai, sőt, világszínvonalúak, de gyakran képletesen és valóságosan is rossz keretben találkozni velük. Ezért szükség van az újra keretezésre - jegyezte meg Kieselbach Tamás. A hazai képkeretezésnek eleve nem voltak tradíciói, a „létező szocializmusban" pedig a mesterségesen alacsonyan tartott festmény árak sem ösztönözték a tulajdonosokat arra, hogy sokat költsenek az olcsó festmények keretére.
Előfordult, hogy egy több tízmilliós festmény esetében több ezer euróba is került egy keret, amelyet Bécsben csináltatott a galéria tulajdonos. Ám ma már nem szükséges a határon túl keresni megfelelő mestert.
Ha nem is kizárólag ennek köszönhetően, de az újra keretezett magyar festészet az elkövetkező 5-10 évben áttörést érhet el a nemzetközi műkereskedelemben - állította Kieselbach Tamás.