Augusztus 5-e és 13-a között nem telt el nap anélkül, hogy a modern brit képzőművészet kiemelkedő egyénisége Banksy ne jelentkezett volna új alkotással London valamelyik kerületében. Valóságos csoda, hogy utazási irodák nem ismerték még fel az üzleti lehetőséget és nem kezdtek el körsétákat szervezni a város különböző pontjain látható alkotások felfedezésére. London délutáni lapja, az Evening Standard megteszi azt a szívességet, hogy pontosan közli a stencil stílusban készült falrajzok fellelhetőségét.
Az állatsorozat első darabja a nyugat-londoni Kew Roadon, a Kew Garden botanikus kert közelében tűnt elő a semmiből. A Caxton névtáblákat gyártó cég egykor szebb napokat látott homlokzatán látható, egy kiszögellésre festett, hulló törmelékkel körülvett, hosszú agancsos kőszáli kecskére egy biztonsági kamera is irányul. A következő napokban Banksynek köszönhetően az állatvilág olyan képviselői kerültek házak falaira, mint pelikán, elefánt, majom, farkas és macska. Különösen izgalmasak a hetedik napon a pénzvilág központjában, a Cityben feltűnt úszó piráják, melyeket átlátszó festékkel permetezhettek fel egy rendőrbódé üvegfelületére. Ezeket a fülkéket az Ír Köztársasági Hadsereg terrorhadjárata idején állították fel a Square Mile-ként is emlegetett városrészben.
Humoros oldalát mutatta be Banksy hétfőn, amikor a kelet-londoni Charlton kerületben egy falfelületre azt a benyomást keltve tetetett fel munkatársaival egy rinocérosz rajzot, mintha az őslény egy hasonlóan kimúlt, lerobbant ezüst Nissanra mászna fel. Ahogy ez a múlt szombati, az északnyugat-londoni Edgware Roadon egy csupasz hirdetőtáblára kirakott, percek alatt ellopott macskával is történt, úgy a rinocérosz is gyorsan múlt időbe került. Egy, a BBC televízión sugárzott videó szerint egy arcmaszkot viselő férfi este 8 óra előtt néhány perccel 30 másodperc alatt fehér festékkel torzította el a rajzot, majd amilyen gyorsan érkezett, olyan sebtében távozott is egy cinkosa társaságában. Ahogy erről a Standard beszámolt, Banksyék akarva-akaratlan a kimustrált Nissanra is felhívták a figyelmet, amit azután elvontattak az utcáról. Ami pedig a piráják sorsát illeti, ezekről a City of London Corporation szóvivője úgy nyilatkozott, hogy az Old Bailey bíróság elől a pénzügyi központ ceremoniális ünnepségeinek helyet adó Guildhall előtti térre szállították, ahol megfelelő védelemben részesül, egyben az érdeklődők zavartalanul tekinthetik meg. A City saját rendőrfőkapitányságának főnyomozója „bűncselekménynek számító rongálásnak” tekinti a fülke bemázolását. Magyarázat nincs, csak találgatások kaptak lábra Banksy hirtelen aktivizálódásáról. Feltételezések szerint a múlt héten kialakult angliai randalírozásokra és a gázai válságra akart a maga módján reflektálni.
A keddi, kilencedik falfestmény aligha kaphatott volna, különösen a nyári szünetben, kiemeltebb elhelyezést. Közvetlenül a Regent's Park-i Állatkert főbejárata mellett az egyik bejárat redőnyére került fel Banksy két lábon álló, gorillája egy fóka és a háttérben hat kisebb-nagyobb madár társaságában. A Sky News-nak nyilatkozó állatkerti médiavezető „hihetetlennek és nagyon menőnek” minősítette a festményt. Rebecca Blanchard csatlakozott a Banksy állatsorozatának üzenetéről, jelképrendszeréről kialakult országos vitához. Ha valakinek, neki természetesen „örömet jelentenek az állatok”, így úgy érzi, Banksy is egyetért ezzel, egyben népszerűséget akart szerezni a London Zoo-nak. Még tovább ment a lelkesedésben Daniel Simmons, állatokért felelős igazgató, aki korábban éppen a gorillák gondozója volt. Szerinte Banksy arra akarta felhívni a figyelmet, hogy a „Zoo-ban is őrzött nyugati síkvidéki gorillákat a kipusztulás veszélye fenyegeti és mint intézménynek mindent meg kell tennie védelmük érdekében”. Az Állatkert biztosítani kívánja, hogy a falfestményben ne keletkezzen kár.
A The Sunday Times egy teljes oldalt szentel Banksy értékelésének. A BBC korábbi művészeti főszerkesztője, jelenleg a leginkább William Hogarth szatirikus mesterművei miatt közkedvelt Sir John Soane Múzeum igazgatója által jegyzett cikk szerint az anonimitását féltve őrző képzőművész hírneve tartósnak fog bizonyulni. Will Gompertz szerint Banksy „nem csak hihetetlen önreklámozó, hanem az egyik legnagyobb brit alkotó is”. Zsenialitásának legfőbb bizonyítékát az eredetileg Lány léggömbbel, majd hírhedt ledarálása óta a Szerelem a szemétben címet viselő munkában látja, ami „a művészet világának kapzsiságát állítja pellengérre”, de végeredményben 18,5 millió fontért kelt el. Gompertz „óriási vívmánynak” tartja, hogy Banksy fejlődése töretlen a kilencvenes évek enfant terrible korszakától egészen mai, középkorú sikertörténetéig. „Banksy végeredményben nem más, mint egy graffitiművész, aki elmondja, amit el kell mondania, anélkül, hogy az erőszak vagy megfélemlítés eszközéhez kellene nyúlnia. Ezt nevezik a művészet erejének” – állítja Will Gompertz.