– Miért érezted úgy, hogy meg kell szólalnod különböző témákban?
– Véleményem, mondandóm mindig volt, és ezt szerettem volna kifejteni. Ahelyett, hogy mondjuk a kocsmában könyökölve tenném ezt meg, úgy gondoltam, egy YouTube-csatorna jobb húzás. Ebben végül igazam is lett. Én még az elején csöppentem bele, amikor az urbanisztikával kapcsolatos tartalmak még nem voltak annyira népszerűek, néhány csatorna volt csak. A legfőbb célom az volt, hogy felhívjam a figyelmet a témára, mert egyszerűen idegesített, hogy a városainkban hülyeségeket csinálunk.
– A közlekedés gyakran megihlet. Mi lenne az a budapesti program, amelyet támogatni tudnál?
– Budapesten az emberek realizálták, hogy túl sok az autó, és túl kevés már a terület, ahova építeni lehetne, emiatt megfigyelhető az igyekezet a forgalomcsillapításra. A Rákóczi úton javasolnám ezt, remek nulladik lépés lenne. Szerintem
nevetséges, hogy a város egyik legszebb területén átcsesztünk egy hatsávos autópályát, és még a villamost is eldózeroltattuk.
Ilyeneket fejlődő országokban lehet látni, ahol nincs rendes infrastruktúra. Még Vitézy alatt voltak tervek arra, hogy levágják az egészet kettő forgalmi sávra, abból egy szép sugárút jött volna létre fasorral, de ez sajnos már a múlté. Vagy ott van a Király utca, rengeteg szórakozási lehetőség, éttermek, bulizó emberek, és beengedjük oda az autókat? Innen pedig belülről lehetne kifelé haladni. Ha az emberek látják, hogy nincs hely, akkor le fogják tenni az autójukat, és átülnek a villamosra, metróra, buszra. Így Budapest belvárosában csökkenne az autóhasználat, ami jelenleg is egyébként teljesen opcionális.
– Mit gondolsz a Budapest és a kormány közötti konfliktusról?