A nemrég nevet változtató telefon- és internetszolgáltató Yettel (korábban Telenor) ügyfelei közül sokan némi dühvel kezdhették a hétvégét, szombat délelőtt ugyanis szolgáltatás-kiesés miatt nem tudtak telefonálni és internetezni sem.
A Yettel ügyfeleinek a telefonja teljességgel elnémult, ők nem kezdeményezhettek hívást és hívni sem lehetett őket. A telefonokon cikkünk írása pillanatában híváskor megjelenik as hibaüzenet, hogy nincs hálózat. Korábban felvillant egy másik is arról, hogy a készülék nincs regisztrálva, mindenki vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Internet sem telefonon, sem máshol nincs.
A Yettel Facebook-oldalán kommentelők sora háborgott emiatt, aki a pénteki esős időjárásra gyanakodott, más arról számolt be, hogy hol elmegy, hol visszajön a szolgáltatás, más újraindította a telefonját, és működött. A szolgáltatás-kiesést sok helyen tapasztalták, amiről a hvg.hu érdeklődésére a Yettel – amelynek közösségi oldalán és a honlapján sokáig nem szerepelt semmiféle információ a leállásról – azt közölte,
egy tervezett karbantartás nem várt fejleménye miatt egyes ügyfelek tapasztalhatnak akadozást.
Erről a Yettel Facebook-oldalán először 11:30-kor, két órával a részleges leállás után jelent meg tájékoztatás először.
A szolgáltató az érintetteknek azt javasolta, tegyék repülő üzemmódba a telefonjukat, majd néhány másodperc múlva kapcsolják vissza a módot, vagy pedig indítsák újra a készüléket, akár többször is. A visszajelzések szerint nem mindenkinél állt vissza a szolgáltatás, akkor sem, ha követték a társaság ajánlását.