A járvány Gyurcsány Ferenc pártját is megfogta: tavaly veszteséges lett a Demokratikus Koalíció webshopja – írja az mfor.hu. Megjegyzik, egyéb területen, például a ruhavásárlásnál éppenhogy fellendült az internetes boltok forgalma, viszont nem volt jó üzlet a politikai marketingre építő oldalakon árusítani. A DK webshopját üzemeltető Déká Rendezvény Kft. ugyanis tavaly veszteséggel zárt, a megelőző két évi nyereség után. A cég 26,3 millió forintos forgalom mellett 11,6 milliós veszteséget volt kénytelen elkönyvelni 2020-ban.
Az internetes pártáruházban nemcsak címkézett, pártlogóval, a párt vezető arcaival diszített ruházati termékeket lehet venni, hanem bögréket, kulcstartókat, hűtőmágneseket, de még gyufát és lufitartó pálcát is. Valamint a párt világfelfogását tükröző könyveket. Egy évvel korábban, 2019-ben még 18,3 milliós nyereséggel zárt a Déká, 54,2 milliós forgalom mellett.
Sebián-Petrovszki László pártigazgató elmondta, a Covid miatt nem voltak DK-s rendezvények, ahol lehetőség lett volna árusításra, és a webshopban is visszaesett az érdeklődés. Idén azonban felfutást remélnek.
Az egyéb termékek iránti érdeklődésről annyi kiderült még, hogy a „Special Feri” termékeket, a ruhadarabokat inkább a fiatalok, a bögréket, kulcstartókat, könyveket elsősorban az idősebb korosztály tagjai vásárolják.