Szombatonként
Ömböly és Károlypuszta (Horea)
Zajta-Nagypeleske (Peles)
Garbolc-Szárazberek (Bercu)
Dombegyház-Kisvarjaspuszta (Variasu Mic)
Elek-Ottlaka (Graniceri)
Körösnagyharsány-Körösszeg (Cheresig)
Dénesmajor-Feketegyarmat (Iarmata Neagra)
Pocsaj-Biharfélegyháza (Rosiori)
Bagamér-Érkenéz (Voivozi)
Vasárnaponként
Csanádpalota-Nagylak (Nadlac)
Eddig 58 kilométert kellett megtenni két határátkelő között, a tíz új átadásával ez a távolság 35 kilométerre rövidül. A magyar és a román településeket összekötő utat 2014-ben adták át, a 12 kilométer hosszú útszakasz több mint 10 kilométeres része román oldalon Szaniszlót (Sanislau), illetve a hozzá tartozó Károlypusztát és az országhatárt, a fennmaradó csaknem 2 kilométeres része a határt és Ömbölyt köti össze.
A beruházási összeg mintegy 5,6 millió euró (1,7 milliárd forint) volt, a fejlesztéshez 4,8 millió eurós támogatást nyert el az Európai Regionális Fejlesztési Alapból a két település, a fennmaradó összeget pedig saját forrásból, illetve nemzeti támogatásból finanszírozták. Ebből a forrásból épült meg a másik kilenc helyszínen a magyar-román határon átvezető út is. Az utakat azonban nem használhatták az utazók, mert Románia még nem tagja a schengeni övezetnek. A két ország közötti utakat ezért betonelemekkel és sorompóval kellett lezárni.
A Miniszterelnökség közleményében azt írta, a továbbiakban a határnyitások gyakoriságát növelni szeretnék és legalább két út esetében az állandó határátkelést biztosítani. Ezt követően - a helyi igények figyelembevételével - további utak esetében is törekedni fognak az állandó határnyitásra.