Fischer Gábor összeg említése nélkül azt mondta: az elmúlt másfél évtized legnagyobb programfejlesztését hajtja ezzel végre a társaság, amely jól célzott, világos stratégiával rendelkező adóvá teszi valamennyi televízióját.
Közölte: a Super TV2-t a televíziós piac harmadik számú szereplőjévé akarják tenni, a csatornán ősztől naponta négyórányi saját gyártású tartalmat, show-műsorokat, fikciós alkotásokat kínálnak, valamint jelezte, hogy egy később bejelentendő "nagyon komoly beruházást" is elindítanak.
Hozzátette: Isaura TV néven telenovella-adót indítanak, új gasztrocsatornájuk a Chili TV lesz; elindul Zenebutik, a Joy TV életmód-csatorna, a FEM3-at Prime TV néven pozícionálják át, jön a meséket kínáló Kiwi TV, a PRO4 M+ néven "elképesztő mennyiségben vásárolt" mozifilmeket kínál, valamint nemsokára bejelentenek két újabb csatornát.
Az igazgató kérdésre azt közölte, hogy az első fejlesztési ütemet még az idén újabb követi portfóliójukban.
Közölte: a TV2 átalakítás alapvetően rendezi át a magyarországi televíziós piacot.