Április 9. Megalapították a Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő Zrt.-t. Az MMG "az új jobboldali sajtóbirodalom központi cége lesz", 50 százalékos tulajdonosa pedig Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadó. A holdingcég másik fele Győri Tiboré, aki az előző ciklusban a Miniszterelnökség jogi ügyekért felelős vezetője volt. A cég székhelye a Napi Gazdaság szerkesztőségéhez hasonlóan az óbudai Perc utcában van, vezérigazgatója pedig a Napi Gazdaság akkori ügyvezetője, Keresztesi Péter lett. A Napi Gazdaság a Válasz.hu akkori információi szerint "Liszkay Gáborhoz kerül, az ő dolga az lesz, hogy egy ellen-Magyar Nemzetet gründoljon, azaz a kormány papíralapú szócsövét építse fel".
Április 16. Lázár János a Hír Tv-t, a Magyar Nemzetet és Simicskát hibáztatta a Fidesz tapolcai időközi választási vereségéért. A Miniszterelnökséget vezető miniszter a Jobbik irányában elfogultnak nevezte a csatornát és Simicskát, ugyanakkor letagadta, hogy a kormánypártok már március közepe óta bojkottot hirdettek a Hír Tv ellen. Kérdésünkre válaszolva a miniszter azt is mondta, úgy tudja, hogy az M4-es útépítésnél érintett cégek nem peres úton kívánják rendezni a vitás ügyeket, így a kormány nem számít kártérítései igényekre. Lázár ezek után "beszólt" a Közgép tulajdonosának, - név említése nélkül - azt mondta, elvárja, hogy ne támadja azt az országot, amiből az elmúlt négy évben "jól élt". Eközben Orbán bizalmasa, a Videoton-tulaj Garancsi István megvásárolta az ESMA Zrt.-t, amely a villanyoszlopokra kifüggesztett reklámhirdetések értékesítési jogait birtokolja. Az Orbán-kormány jelentős bevételi forrástól fosztotta meg az ESMA-t, amikor 2012-ben a közlekedési törvény módosításában biztonsági okokra hivatkozva korlátozta e hirdetési felületek alkalmazását. Ez alapján az ESMA-nak több mint tízezer, villanyoszlopon lévő hirdetőfelületet kellett leszerelnie. Akkor mindkét kormányzati lépés mögött Simicskát látták, mondván: a közterületi hirdetési piacon nem akart saját cégeinek riválist. Garancsi "bevásárlását" követően a Fidesz többé nem látott közlekedésbiztonsági aggályokat a villanyoszlopokon való hirdetéselhelyezésekben.
Április 17. György Zsombor, a Hír TV felelős szerkesztője reagált Lázár nyilatkozatára: "mint a televízió felelős szerkesztője ezúton ki- és bejelentem, büntetőjogi felelősségem teljes tudatában, hogy Lázár János nem csak cinikus, hanem egy hazug politikus. Még egyszer: HAZUDIK!!! A valóság az ő állításával szemben az, hogy a Fidesz és a kormányzat bojkottálja a Hír Tv-t, a Magyar Nemzetet és a Lánchíd Rádiót, a demokrácia alapvető elveit, értékeket rúgva fel. Megjegyzem, a Fidesz tapolcai jelöltjét is felkértük, hogy adjon interjút" - írta.
Április 20. Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet volt főszerkesztője megvásárolta a Századvég Gazdaságkutató Zrt.-től a Napi Gazdaság napilapot kiadó kft. száz százalékos üzletrészét. A kiadó a lap főszerkesztőjévé Csermely Pétert, a Magyar Nemzet volt főszerkesztő-helyettesét nevezte ki. Ezen a napon Rogán Antal az M1 Aktuális című műsorában közölte: "csak a vak nem látja", hogy a Magyar Nemzet, a Hír TV és a Lánchíd Rádió egyre közelebb kerül a szélsőjobbhoz. A Fidesz-frakcióvető ugyanakkor - Lázárt cáfolva - bevallotta: a kormánypárt korábban úgy döntött, sajtóosztályuk többé nem szervez kötelező programot fideszes politikusoknak ezekbe a médiumokba. Pár nappal később Deutsch Tamás terroristának nevezte Simicskát, aki támadást intézett a miniszterelnök ellen.
Április 30. Aznap derült ki, hogy a Közgép február óta nem nyert egyetlen közbeszerzést sem, pedig öt tenderen is elindultak.
Május 4. A köztévé hírcsatornájánál folytatja pályafutását Szabó Anett . A Hír Tv volt népszerű műsorvezetője az után hagyta ott a csatornát, hogy a Simicska-Orbán háború kirobbanása után lemondott a Hír Tv, a Magyar Nemzet és a Lánchíd Rádió vezetősége. Nem Szabó Anett az egyetlen volt Hír Tv-s, aki a Magyar Televízióhoz igazolt. Nemrégiben állt munkába Kovács Andrea is.
Május 5. - Kísérteties hasonlósággal mondott fel a Magyar Nemzet ötfős sportrovatának összes tagja, mint ahogyan a Népszavától távoztak - egyébként épp a Magyar Nemzethez - még 2004 utolsó napján. Ballai Attila rovatvezető és lapszerkesztő, Deák Zsigmond, Fábik Tibor, Ch. Gáll András és Novák Miklós újságírók a Napi Gazdasághoz igazoltak.
Május 7. Kormány közeli forrásokra hivatkozva a Figyelő megírta, hogy Orbán még idén eltávolítana minden Simicskához köthető állami vezetőt.
Május 8. Balog Zoltán sem nyilatkozott a Hír Tv-nek. Az emberi erőforrások minisztere elmondta, ha őt érné olyan sérelem, mint a bajtársát, azaz Orbánt, akkor a miniszterelnök sem nyilatkozna a sértő fél televíziójának. Eközben sajtóhírek szóltak arról, Simicska a NAV-on és az azt vezető bizalmasán, Vida Ildikón keresztül akar visszavágni Orbánnak: a hírek szerint Habony Árpád miniszterelnöki főtanácsadót és Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert is vizsgálja az adóhatóság.
Május 19. Lemondott posztjáról Németh Miklós, a Magyar Jégkorong Szövetség elnöke, aki a Közgép Zrt. vezérigazgatója is. Egy Vs.hu-n május 12-én közölt interjúban még azt mondta, nem tartja elképzelhetőnek, hogy a Simicska-Orbán viszonyban háborús front alakuljon ki valamelyik magyar sportágban, még annak ellenére sem, hogy a jégkorong-válogatott mellett a szintén remekül szereplő veszprémi kézilabdacsapat is inkább a Közgép felé húz.
Május 30. Nyerges Zsolt, Simicska üzlettársa, a Közgép Zrt. vezetője több forrás állítása szerint végleg elhagyja az országot. A Szolnokon élő milliárdos ugyanakkor a Népszabadságnak aznap azt mondta, hogy "a történetből egyetlen motívum igaz: valóban az USA-ba költözik a családom, de mindössze egyetlen évre, mert mindkét gyerekünk egy ottani iskolában fog eltölteni egy tanévet". Nyerges állította, semmilyen más tevékenységét, és hazai érdekeltségét nem érinti a költözés. Szolnokon ugyanakkor elterjedt az a pletyka is, hogy könyvelők garmadája dolgozik azon, hogy a milliárdos vagyonát kimentsék az országból.
Június 10. A Közgépet kizárta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) egy felüljáró felújítására írt ki közbeszerzésből, mert túl olcsó ajánlatot adott. A Közgép 430 millió forintért, az A-Híd és a Strabag konzorciuma 668, a Colas 679, a Swietelsky 775 millió forintért vállalta volna a munkát. Az ajánlatokat még februárban nyitották ki, ezután 60 nap alatt lehetett volna döntést hozni a győztesről, ám a határidőt még két hónappal kitolták, a győztes pedig végül az A-Híd-Strabag páros lett. A lapunknak ekkor nyilatkozó iparági szakértő elmondta, ilyen nagyságrendű projekteknél legalábbis illik részletezni az okokat, ám itt mindez kétszavaz "túl olcsó" volt, pedig a Népszavának nyilatkozó szakértők szerint nem volt irreális a cég alacsony árajánlata.
Június 12. Hosszú idő után Simicska Közgépje nyerte a Nagykanizsát elkerülő út megépítésére kiírt közbeszerzési eljárást. A Vs.hu cikke szerint a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. 1,8 milliárd forint környékére saccolta az árat, és a pályázók többsége, köztük a mostanság az ilyen tendereket általában megnyerő Duna Aszfalt ilyen összegű pályázatokat adtak be. A gépek állása és raktározása miatt komoly pénzeket bukó Közgép azonban jelentősen aláígért a konkurenciának, mert a végül nyertes pályázatban 1 milliárd 343 millió forintért vállalták az út megépítését.
Június 17. "Amíg az önök tulajdonosa az, aki megsértette a miniszterelnököt, aki jó barátom, addig önöknek nem tudok nyilatkozni" - mondta egy szakmai rendezvényen a Magyar Nemzetnek az emberi erőforrás-miniszter Balog Zoltán.
Június 18. A Magyar Villamos Művek elnök-vezérigazgatója, Baji Csaba kezdeményezte munkaviszonyának 2015. június 29-i hatállyal, közös megegyezéssel történő megszüntetését, és egyben lemondott minden MVM Csoportban betöltött tisztségéről. A hvg.hu szerint azért kellett mennie, mert ő maga is Simicska köréhez tartozik.
Június 24. Sánta Jánoshoz, a Continental Dohányipari Csoport elnökéhez került a Napi Gazdaság kiadójának 49 százaléka. Bár az üzletember tagadta, hogy bármilyen barátság lenne közte és a miniszter között, mégis Lázár János legszűkebb környezetéhez sorolják a vállalkozót.
Június 30. Leváltották Szentpétery Kálmánt, a Szerencsejáték Zrt. elnök vezérigazgatóját. Szentpétery mielőtt 2010-ben átvette a Szerencsejáték Zrt. vezetését, mintegy 11 évig volt a Simicska-Töröcskei tulajdonban lévő BÁV Zrt. vezérigazgatója. A Szerencsejáték Zrt. új vezérigazgatója Braun Márton lett, aki az előző ciklusban még a Fidesz országgyűlési képviselője volt.
Július 6. Az MKB Bank nem támogatja tovább a Simicska-közeli veszprémi kézilabdacsapatot. A pénzintézetet tavaly vette meg az állam. A csapat másik szponzora, a Magyar Villamos Művek Zrt. is "átgondolja szponzorációs tevékenységeit" - derült ki, miután korábban Simicska neve lekerült Orbán kedvenc focicsapatának, a Puskás Akadémiának támogatói közül.
Július 17. A Közbeszerzési Döntőbizottság három évre kizárta a Közgépet minden közbeszerzési eljárásból, mert szerintük hamis adatot szolgáltatott egy eljárásban. A közbeszerzési törvény szerint "az eljárásban nem lehet ajánlattevő, részvételre jelentkező, alvállalkozó, és nem vehet részt az alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő", aki "korábbi - három évnél nem régebben lezárult - közbeszerzési eljárásban hamis adatot szolgáltatott, és ezért az eljárásból kizárták, vagy a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították". A Közgép bírósághoz fordul a döntés miatt, szerintük ugyanis a határozat nemcsak téves, de több uniós jogszabályt is sért. Ám a lehetséges jogorvoslatnak nincs halasztó hatálya, vagyis amíg a bíróság nem hoz olyan döntést, ami esetleg kedvez Simicskának, illetve a Közgépnek, addig a cég semmilyen közbeszerzési eljárásban nem indulhat, így Orbánék lényegében sikerrel zárták el az állami pénzcsapot.
Július 20. Már nem Vida Ildikó a NAV elnöke. A máig Simicska egyik legfőbb bizalmasaként számon tartott NAV-elnök még május 20-án benyújtotta felmondását Orbánnak, de csak most járt le két hónapos felmondási ideje. "Lemondásomhoz az elmúlt 5 év folyamatos küzdelmei, a tavaly október óta tartó kifejezetten személyemet, családomat érintő méltatlan és alaptalan támadások, a NAV szervezetét és személyi állományát alapjaiban érintő kormányzati elképzelések, valamint a NAV életpályára tett javaslatunk elutasítása vezettek" - írta az adóhatósági búcsúlevelében Vida. A távozott NAV-elnök mellett Dávid Ilona, a MÁV vezetője és Németh Lászlóné államtitkár a két másik nő, akik legtovább bírták a simicskátlanítást, a férfiak többsége fél év alatt "elesett a csatamezőn". Ugyanakkor Via egyes informátoraink szerint éppen annál az MKB-nál folytathatja pályáját, amelyet tavaly vásárolt meg az állam, s amely teljes mértékben kormányzati befolyás alatt áll. Ráadásul a legújabb vélemények szerint az utóbbi hónapok bizonyították: Vida éppen annyira Orbán bizalmasa, mint amennyire Simicskáé, tehát előfordulhat, hogy előbbi mellett foglalt állást a háborúban.
Július 25. Majd negyedmilliárddal kevesebbért fejlesztette volna a Közgép a győr-gönyűi kikötőt, mégis a felcsúti polgármester cége, a Mészáros és Mészáros Kft. lett a befutó. Mészáros Lőrinc szerepvállalásával megalakult, egyedüli érvényes ajánlatot adó Kikötő Konzorcium 6,89 milliárd forintért építheti meg mindazt, amit a legolcsóbban vállalkozó Közgép csapata 6,67 milliárd forintért megcsinált volna.