Technikai probléma lépett fel az OTP Banknál csütörtökön, egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét. A pénzintézet telefonos applikációját megnyitva a felhasználókat a „technikai hiba egyes számlaegyenlegeknél” című figyelmeztetés fogadja, ebben azt írják:
„Külső szolgáltató hibája miatt előfordulhat, hogy egyes korábbi vásárlások összegét duplán terhelte a rendszer néhány ügyfél számláján. A külső partner bevonásával mindent megteszünk azért, hogy újra a helyes egyenleg jelenjen meg ügyfeleink számláján. Az okozott kellemetlenségért érintett ügyfeleinktől elnézést kérünk.”
Hogy pontosan hány ügyfél érintett, azt az OTP nem részletezte, ahogy azt sem, mikorra orvosolják a helyzetet. Nem ez az első ilyen eset: szinte pontosan egy hónappal ezelőtt a Mészáros-féle MBH Banknál is napokig technikai probléma volt, kétszer vonta le a bankkártyás tranzakciók összegét.
Technikai hiba volt a Mészáros-féle MBH Banknál, kétszer vontak le ügyfelektől kártyás költéseket