Továbbra is százával érkeznek a szülői jelzéseket arról, hogy már több mint két hete nem működik a KRÉTA alkalmazás az iOS rendszerű mobileszközökön – írja az Eduline.
A portál szerint a hibával kapcsolatban a minden iskolában által kötelezően használt elektronikus napló üzemeltetői arról tájékoztatták az érintetteket, hogy a KRÉTA Szülőknek iOS alkalmazás legújabb verziójának közzétételét az Apple jóváhagyási folyamata – számukra is tisztázatlan okokból – több mint 10 napja késlelteti.
„A KRÉTA Tanulóknak iPhone alkalmazás, valamint az androidos szülői és tanulói alkalmazások – az esetlegesen szükséges frissítések letöltése után – továbbra is zavartalanul használhatók”
– tették hozzá. Az iPhone-okkal rendelkező szülőknek azt javasolják, hogy az alkalmazás frissítésének megjelenéséig a webes felületet vegyék igénybe.
A portál az ügyben próbálta elérni az ügyfélszolgálatot, azonban hívásukat nem fogadták. Az Oktatási Hivatal a megkeresésükre azt közölte, hogy a KRÉTA rendszert nem ők üzemeltetik, így a kérdésben nem illetékesek, és egyelőre a Belügyminisztérium sem szólalt meg az ügyben.
Egy 16 éves fiatal törte fel az Oktatási Hivatal informatikai rendszerét, három év után fogták elSok tanár már fiatalon elhagyja a pályát, idén már több mint kétezerrel kevesebben jelentkeztek minősítési eljárásokraIskolahalasztás: 23 ezer hatéves maradhat óvodában