„A baloldali politikusok belesodornak minket egy esetleges harmadik világháborúba” – ezt hirdetik a megafonosok azokban a videókban, amelyekre az első hirdetés megjelenése óta, azaz az elmúlt 3 hétben a Lakmusz szerint nagyjából 40-43 millió forintot költött a kormánypárti influenszerközpont a Facebookon.
A portál eddig összesen 10 megafonos megmondóember 29 hirdetett videóját azonosította be ebben a témában.
A Political Capital friss elemzése is azt állapította meg, hogy az elmúlt hetek slágertémája a harmadik világháborúval való riogatás volt. Az elemzett időszakban (március 10 és 23. között) az ellenségképző narratívákra elégetett összeg 76 százaléka ment el a harmadik világháborús témára.
Egy hét alatt több mint 30 milliót költött Facebook-hirdetésekre a MegafonÖt nap alatt elszórt több mint 20 millió forintot Magyar Péter lejáratására a Megafon