Political Capital;hirdetés;megafon;

- Több mint tízmilliót szórt el hirdetésekre Novák Katalin lemondása óta a Megafon

A legtöbb pénzt Szarvas Szilveszter közösségi oldala költötte.

A pedofilbotrányt követő lemondások után nagy sebességre kapcsolt a Megafon – írja a Political Capital a Facebook-oldalán. Az elemzőcég szerint a kormánypárti influenszerek oldalain február 10-étől 14-ig, mintegy 4 nap alatt 29 hirdetést indult, amelyekre összesen legalább 10 525 000 forintot költöttek.

A bejegyzés alapján ez a következőképpen oszlott meg a fideszes megmondóemberek közösségi oldalain:

  • Szarvas Szilveszter: 2 850 000 forint,

  • Bohár Dániel: 2 300 000 forint,

  • Trombitás Kristóf: 1 600 000 forint,

  • Apáti Bence: 1 575 000 forint,

  • Déri Stefi: 1 100 000 forint,

  • Deák Dániel: 775 000 forint,

  • Korondy Tamás: 325 000 forint.

Mivel ezek a hirdetések még mindig futnak, az összeg folyamatosan nő.

A református püspök úgy érzi, nem azért kell bocsánatot kérnie, mert egy elnöki kegyelmet kérő ember mellé állt – többször előfordult már hasonló –, hanem azért, mert ez az ügy a református egyháznak kárt okozott. Ezt mélységesen sajnálja.