Finoman szólva nem zökkenőmentes útjuk volt azoknak, akik december elsején pénteken este a fővárosból Sopronba szerettek volna eljutni vasúton.
A Telex cikke szerint Tatabányáig minden rendben ment, azonban ott közölték, hogy a szerelvény nem megy tovább a biztosítóberendezés hibája miatt. Arról tájékoztatták az utasokat, hogy talán Almásfüzitőig pótlóbusszal eljuthatnak, onnan pedig újra közlekednek a vonatok. Hosszú várakozás után a buszok megérkeztek, de semmiféle tájékoztatás nem volt olvasható rajtuk, indulás után azonban Vértesszőlős állomás közelében a busz lerobbant. A helyére érkező vonatpótló autóbuszt pótló vonatpótló autóbusz vezetője azonban nem tudta az útvonalat, így jóval megnőtt a menetidő.
Ajtóvezérlési hiba miatt az első napon lerobbant a MÁV vadonatúj bérelt mozdonyaAlmásfüzitőn érte az utasokat a következő kellemetlen meglepetés, ugyanis egy vonat sem haladt tovább, s az állomás szolgálattevője csak annyit tudott mondani, hogy talán egy óra múlva indul valamilyen szerelvény. Nagyjából ennyit kellett várakozniuk, hogy a G10-es gyorsított személyvonat elvigye őket Győrbe, ahonnan már szerencsére zavartalan volt az utazás. Így cirka 230 perc késéssel, de sikerült megérkezniük Sopronba. A Telex kereste a Magyar Államvasutak (MÁV) sajtóosztályát is, a cikk megjelenéséig azonban nem érkezett válasz.
Egy út, hat le- és felszállás – Nem csak a nemzetközi járatokkal, a belföldiekkel sem sikerült összehangolnia a MÁV-nak a nagy biatorbágyi pályafelújítást