kampány;díj;Lounge Group;Valmar;

- Díjat nyert a VALMAR #challenge

Rangos szakmai elismerést kapott a VALMAR zenei duó, a STABILO írószergyártó és a Lounge Group közös kampánya. A Pixel Perfect Awards január 25-i gáláján, a budapesti Extrában a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Csaknem 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a „Social - TikTok” kategóriában ezüst díjat nyert a „Színezz szavakkal!” kampány, amelynek tervezéséért és lebonyolításáért a Lounge Group ügynökség felelt.

Az elismerés érett már, még 2022 őszén indult ugyanis a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon.

A Pixel Perfect Awards évről évre bemutatja a digitális gondolkodás és digitális eszközkészlet segítségével született újszerű, szokatlan, emlékezetes kampányokat és megjelenéseket. A verseny a korábbi Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata. – Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is – mondta Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group médiacsapatának a vezetője.

Sótonyi Péter, a STABILO ügyvezető igazgatója emlékeztetett: – A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült! A kampány nem a megszokott influenszermarketing eszközökre támaszkodott, hatékonysága és ereje az influenszermarketing, a közösségi média és a játék használatának egyedi integrációjában rejlik.

A kampányról bővebben ide kattintva lehet tájékozódni.

Az UNESCO Bizottság 21 tagállama hat igennel, egy nemmel és 14 tartózkodással hagyta jóvá a jelölést.