Nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztossá avanzsált a korábbi műsorvezető, Rókusfalvy Pál, a Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat szerint "a közösségi bormarketing és a magyar bor népszerűsítésére irányuló kommunikációval összefüggő feladatok koordinálása" a feladata július elsejétől, s hogy kidolgozza, a 2023–2026-os időszakra szóló Nemzeti Bormarketing Stratégiát, egyben előkészítse annak végrehajtását.
A határozat részleteiben is meghatározza a feladatköröket, ezek a következők:
a szükséges piackutatások, piaci elemzések elkészítésének felügyelete,
a nemzeti forrásból megvalósuló bormarketing koordinálása,
a bormarketing programok végrehajtásának irányítása,
a Magyar Bor (Wines of Hungary) mint közös márka használatának felügyelete, erősítésének elősegítése,
a közösségi bormarketinghez kapcsolódó, állami források biztosítását szolgáló döntések előkészítésében és végrehajtásában való közreműködés,
a bormarketinget érintő kormányzati döntések előkészítésében és végrehajtásában való közreműködés,
az ágazati szereplők részére eredetvédelmi javaslatok megfogalmazása.
Rókusfalvy Pálnak munkája során Nagy István agrárminiszterrel és Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel kell együttműködnie, valamint a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, az Agrármarketing Centrummal és a Nemzeti Befektetési Ügynökséggel.