„Újabb jelképe az elcseszett EU-s támogatásoknak Tiszakécskén: semmibe vezető vasúti átjáró az 1600 méteres (!!!) újjáépített kisvasúton....” - posztolta hétfő reggel Facebook-oldalán Hadházy Ákos.
A megválasztott országgyűlési képviselő emlékeztet, a vasútbarátok beszámolója szerint a korábban kihasználatlanság miatt felszámolt „gyermekvasutat” 470 millióból „varázsolták újjá”, ennek fele EU-s pénz. Az újjáépítés után is a semmiből a semmibe vezet, csakúgy, mint nagytestvére Felcsúton. De ez annál is bizarrabb: amaz öt kilométer, ez meg másfél.
„Azt 600 millióból építették (de minek), ezt pedig 470-ből. Még kiderül, hogy a Felcsút Intercity még egész szolid lopás volt csak.”
A politikus által idézett beszámoló a következőképp ír a beruházásról: „az adófizetők pénzét látványosan sikerült elégetni - nem mintha a többi kisvasúti beruházás hatalmas aranybánya lenne, vagy a megtérülés reményében kellene ezt a műfajt művelni, de ez a kisvasút, ebben a formában annyira ordítóan értelmetlen minden elemében, hogy az már fáj. (...) Az értelmetlen, két-háromszáz méteres távolságokban lévő köztes megállók értelmetlen méretű peronjait heteken belül felverő gaz keserédes látleletét adja annak a kornak, mely mindenáron betonba igyekszik önteni magát az utódok okulására, de ezen túl ötlete, stílusa - na az nincs.”