innováció;marketing;

- Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

A digitális megoldások jelentősége soha nem látott módon értékelődött fel az elmúlt időszakban. A mögöttünk hagyott másfél év, a járvánnyal és a fogyasztói szokások változásával megköveteli azt a rugalmasságot, amit a technológia biztosít. Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják.

Közös fejlesztést hajtott végre a Magyar Marketing Szövetség és az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a Lounge Group. A szintén együttműködésben megvalósított Marketing Diamond Awards verseny után idén közösen hozták létre és vezetik be a marketing- és üzleti döntéshozók csúcstalálkozója, a Marketing Summit Hungary online csatornáját, a Summit Play-t. Itt számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság. Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel, az ide kerülő tartalmak koncepciójának megalkotását és azok gyártását a Lounge Group szakértői végzik. A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.

„A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke. „A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing e szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – tette hozzá.

„A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szoros szakmai partnersége, a Marketing Diamond Awards sikere után nem volt kérdés, hogy örömmel állunk a rendezvény mellé. Az együttműködés, közös újítás annyiban is szívügyünk, hogy a Summit Play létrehozását olyan alapvető értékek hívták életére, amelyek ügynökségünk szervezeti kultúrájának is szerves építőkövei: a rugalmasság, a folyamatos fejlődés, illetve a nyitottság” – hangsúlyozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

Az idei Marketing Summitot egy új, különleges helyszínen rendezik meg szeptember 16-án, a budai Haris Parkban. A Summit Play platformon számos egyedi, extra tartalom válik elérhetővé az eseményt megelőzően és azt követően is.

A világon élő 2,2 milliárd gyerek csaknem fele „rendkívül magas kockázatúnak” minősített országban él. A klímakrízis a fiatalok egészségét, oktatási lehetőségeit fenyegeti, és halálos betegségeknek teszi ki őket.