kormányzati kommunikáció;plakátkampány;

Illusztráció

- 5,9 milliárdból jöhet a következő kormányzati plakátkampány

Az NKOH hétfőn kért ajánlatot, amit szerdára nem csak megkapott, de már el is fogadott. Még nem tudni, mi lesz a Sargentini-jelentés elfogadását követő első plakátkampány tárgya.

Nettó 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kaptak a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól (NKOH) Balásy Gyula kormányközeli érdekeltségei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft.- írja a 24.hu.

A megbízás "az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására" szól a dokumentáció szerint. A megfogalmazást eddig a plakátkampányokra használták.

Balásy cégei ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is: munkát kap a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft., a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., illetve az extrán kormányközeli Századvég Politikai Iskola Alapítvány.

Az ajánlattételi felhívást alig két nappal az ajánlat elfogadása előtt, szeptember 10-én küldte ki az NKOH. A kampány témájáról nem szól a dokumentáció.

Elfogadhatatlannak tartják a tudósok, hogy a kormány decemberig szétszedné az Akadémia kutatóintézet-hálózatát.