Az Apollo Tyres 17 százalékkal növelte értékesítési árbevételét 2018 első felében, így – két helyet feljebb lépve – már a 12. legnagyobb abroncsgyártó a világon. A csúcsmodernnek számító technológiával működő magyar gyár komoly szerepet játszik a sikerben - írja közleményében a gyár. A Tire Industry Research féléves vizsgálata szerint az Apollo Tyres egyben India legnagyobb árbevételű abroncsgyártójává lépett elő. A független, egyesült királyságbeli kutatóintézet rendszeresen vizsgálja a világ összes abroncsgyártóját kereskedelmi, fenntarthatósági és márkamenedzsment szempontokból, illetve a regionális növekedési potenciált is mérlegre teszi. Neeraj Kanwar, az Apollo Tyres Ltd. alelnöke a Twitteren kommentálta az eredményt és a jövőről szólva kifejtette: a sikertörténet még csak most kezdődik. Az Apollo Tyres most azt célozza meg, hogy a világ 10 legnagyobb abroncsgyártója közé kerüljön.
A Magyarországon létrehozott gyárával az Apollo Tyres jelenléte folyamatosan erősödik Európában, de a gyártónak ambiciózus tervei vannak Indiában is. 2015 és 2021 között a cég összbefektetéseinek értéke eléri a 900 millió angol fontot.
A 2018. június 30-ával véget ért negyedévre vonatkozóan az 532,23 millió euró összegű nettó értékesítési árbevételen elért 31,54 millió euró nyereségről számolt be az Apollo Tyres Ltd. A nettó értékesítési árbevétel 30 százalékos növekedést mutatott, aminek hátterében a társaság valamennyi termékcsoportja tekintetében, Indiában és Európában is tapasztalt, egészséges ütemű növekedés állt - írják közleményükben.
A gyöngyöshalászi üzemet 2017 áprilisában adták át, és még nem termel teljes kapacitással. Ha a gyár eléri teljes kapacitását, évente 5,5 millió személyautó- és kisteherjármű-, valamint 675 ezer darab busz- és tehergépjármű-abroncsot fog előállítani az európai piacra, több száz embernek biztosítva munkalehetőséget a régióban.
A Tire Business 2017, a gumiabroncs gyártóvállalatok globális rangsora szerint első helyezett a Bridgestone már a 2018-as hannoveri IAA szalonra készül, ahol többek között a teherautókra és autóbuszokra gyártott gumiabroncsainak új generációját mutatja be. Bejelentéssel is készül a tokiói központú cég európai leányvállalata: az effajta abroncsokat rádió-frekvenciás azonosítással (RFID) látja el, ami többek között javítja gumiabroncs-elhasználódás nyomonkövethetőségét.