A csak egyoldalas beszámoló szerint ebből 611 933 219 forint volt a költségvetési támogatás, 261 804 335 forintot pedig választási célú adományként gyűjtöttek össze.
Ugyanebben az kampányidőszakban, vagyis február 1-től április 8-ig, Rogán Antal minisztériuma nettó 6,9 milliárd forintot költött hirdetésekre. Ebben benne volt az eredménykommunikáció, a március 15-re tervezett hirdetések, a téli rezsicsökkentés reklámozása, az ENSZ elleni plakátháború és a Stop migránsok hirdetések is. Tavaly pedig 12,3 milliárdot szórt el a Miniszterelnöki Kabinetiroda a sorosozós kampányokra és a nemzeti konzultációk eredménykommunikációjára.
Egyébként a Fidesznek azzal is szerencséje volt, hogy a kormány valahogy pont a választások előtt kezdett tízezer forintos Erzsébet-utalványokat osztani a nyugdíjasoknak, és a téli rezsicsökkentést is pont a kampányfinisre időzítették. Valószínűleg sok választót meggyőzött, de a hivatalos elszámolásban nem számít.