A legfrissebb mérések alapján országosan, a teljes népességben több mint 110 ezerrel nőtt a hallgatók száma az előző mérési időszakhoz képest, közelítve az egymilliós határ felé. A Class FM novemberi megszűnését, Sebestyén Balázsék átigazolása után követő időszakban a Rádió1 hallgatottsága hónapról - hónapra növekszik, jelenleg a kereskedelmi csatornák között a teljes mért célcsoportban is piacvezető. Budapesten ugyanebben a 18-59 éves korcsoportban Vajna rádiója nem csak a reggeli műsorsávban, hanem a teljes napi műsor tekintetében is piacvezető.
Budapesten a 30-49 évesek között is megelőzte a többi csatornát. A csatornahálózat elérése - az országos adókhoz képest kisebb lefedettsége ellenére - a fiatal, 15-29 éves célcsoportban magasabb hallgatottsági adatokat produkál, mint a legnagyobb lefedettséggel rendelkező Petőfi Rádió. Mindezt Vajnáék úgy érték el, hogy nem országosan szólnak, de már Budapesten kívül a Dunántúl északi részét, a Duna mentét, valamint Észak-Magyarország jelentős részét is a hálózatukban tudhatják. Ezzel nemcsak az általuk sugárzott tartalom jut el milliókhoz, hanem a reklámértékesítés lehetőségeiben is egy szintet ugranak, hiszen minél nagyobb a hallgatottság, annál több a bevétel. A Rádió1 híradójában egyébként javarészt az MTI és a közmédia "baráti" híreit olvassák be.
Hamarosan újabb frekvenciákért indulhat meg a harc, hiszen a Médiatanács a múlt héten bejelentette, áttekintette a budapesti működő rádióadókat, és felkéri az NMHH Hivatalát "két budapesti telephelyű rádiós műsorszolgáltatási lehetőség frekvenciatervének kidolgozására". A frekvenciatervezés időkerete három hónap, célja, hogy a két médiaszolgáltatási lehetőséget a lehető legjobb minőséggel és legnagyobb egybefüggő vételkörzettel alakítsák ki. A pályázati felhívás nagyjából fél éven belül jelenhet meg.