Emellett a kormánybiztos tulajdonolta csatorna egyetlen műsora sem ért oda az első 30-ba a 46. héten, itt egytől egyig az RTL Klub műsorai szerepelnek. Ráadásul az RTL Klub és a TV2 között ebben az időszakban minden este átlagosan 10 százalékpontos különbség volt. Szombaton pedig az X-Faktornak is köszönhetően a két csatorna főműsoridős átlagos közönségaránya között három és félszeres különbség volt, az RTL javára.
A csatorna főműsoridős, 37,2 százalékos közönségaránya csak egy hajszállal volt kevesebb, mint a TV2, a Viasat, az AMC, a Viacom és a köztévé összesített közönségaránya (38,7) a kereskedelmi célcsoportban.
Ami a legérdekesebb, hogy vasárnap este a TV2-től elbocsájtott Hajdú Péter ATV-s műsorát, az Esti Frizbit 317 ezren követték, ami nem csak rekord, de ezzel meg is előzte a TV2 párhuzamosan futó filmjét.