Szerintem;3-as metró;

- Hármas metró

A 2010 előtti kormányok idején felújították a kettes metrót és elkezdődött a négyes vonal építése. A hármas metró rekonstrukciója nem képes elindulni. Pályázatot írtak ki a szerelvények felújítására. A győztes oroszok gyakorlatilag új, ám régi típusú kocsikat sóznak ránk, amelyekben nem lesz sem klíma, sem közös tér, és más fejlesztések is elmaradnak. A metrópótló buszoknál hasonló helyzet alakult ki: itt a kormány akadályozta meg a fővárost abban, hogy új járműveket vásároljon, a valamikori jövőben felfejlesztendő magyar buszgyártás érdekében. A fejlesztési minisztérium a korábban előirányzott 140 milliárd helyett csak a felét hajlandó a metrófelújításra szánni. Ennek nyomán most el akarják hagyni az aluljárók rekonstrukcióját, az akadálymentesítést, a mozgólépcsők cseréjét, liftek beépítését. Mindez azzal jár, hogy az Európai Unió nem fogja a projektet támogatni – így amit nyerünk a réven, elveszítjük a vámon. Orbánéknak egyáltalán nem fontos a metró, a főváros tömegközlekedése, az utasok biztonsága, és maga Budapest sem. A „bűnös város” – amely most is élen járt a népszavazási részvétel megtagadásában.