Vasárnap reggel két kisrepülőgép ütközött össze és zuhant le Gödöllő és Isaszeg között: egy Cessna 182-es, amely ejtőernyősök ugratásából tért vissza éppen a gödöllői reptérre, és egy sétarepülésre induló Piper-28-as. Ez utóbbi roncsait a csatárláncban dolgozó rendőrök és tűzoltók viszonylag hamar megtalálták a gödöllői arborétum területén, az úttól 50-100 méterre. A roncsban három ember, köztük egy gyerek holtteste volt, mindannyian szörnyethaltak. A Cessna maradványait több mint egyórás helikopteres keresés után fedezték fel, ebben a gépben csak a pilóta ült, aki szintén életét vesztette.
Baumann Zsolt csütörtökön azt közölte: mindkét pilóta úgynevezett PPL vizsgával rendelkezett, csak magánrepülésekre voltak képesítésük, kereskedelmi pilótatevékenységet nem végezhettek. A Piperrel azonban, amelyben két utas is volt, az eddigi információk szerint nem kereskedelmi repülést végeztek. Hozzátette, a baleset ügyében átfogó vizsgálat indult, amelynek keretében a szabályrendszereket is vizsgálják. Azt szeretnék kideríteni, rendszerszinten lehetséges-e, hogy hasonló balesetek bekövetkezhessenek. A szakember ismét hangsúlyozta, hogy további részleteket a vizsgálatok után hoznak nyilvánosságra.
Bajkó Erika, a Közlekedésbiztonsági Szervezet (KBSZ) kommunikációs vezetője a baleset bekövetkeztéről vasárnap annyit mondott az MTI-nek, hogy a Cessna már visszatérőben volt feladatáról, amikor a HungaroControl légiforgalmi szolgálat körülbelül 600 méter magasságon elveszítette vele a kapcsolatot, majd értesítették a légi kutató-mentő szolgálatot. A helyszíni szemle megállapításai arra engednek következtetni, hogy a repülőgépek a levegőben, szemből ütköztek, miközben a Cessna leszálláshoz készült, a Piper pedig a felszállást követően emelkedőben volt.