Anya és gyermeke már korán reggel elindult Budapestről, hogy időben kiérjenek a gödöllői repülőtérre. Alig emelkedtek el a földtől, amikor pár száz méteres magasságban összeütköztek egy másik, ejtőernyősöket szállító kisrepülőgéppel. A nő és gyermeke, valamint a gépet vezető B. Zsolt a földbe csapódás pillanatában szörnyethalt. A másik gép vezetője, F. Szabolcs sem élte túl az ütközést, az ő gépén utazó ejtőernyősök azonban még időben el tudták hagyni a fedélzetet, szabályosan kiugrottak a gépből az ütközés előtt.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hivatala azt mondta, vizsgálják, hogy személyi felelősség megállapítható-e a baleset okaként, valamint a pilóták betartottak-e minden repülésre vonatkozó szabályt. A hatóságnak hetven napjuk van arra, hogy kivizsgálja, mi történt pontosan.
A Bors egy légügyi szakembertől úgy tudja, hogy nem volt kereskedelmipilóta-engedélye B. Zsoltnak, vagyis állításuk szerint sétarepülésre nem vihetett volna magával utasokat.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hivatal kedd délutáni közlése szerint mind a gödöllői repülőgép-balesetben érintett pilóták, mind a repülőgépek érvényes engedélyekkel rendelkeztek.
A lap úgy tudja, hogy a ferihegyi torony figyelmeztette a Cessna pilótáját, hogy alatta egy gép van, azt egyelőre nem tudni, a pilóta hallotta-e ezt. A Pipert vezető Zsoltnak is rádiófrekvenciát kellett váltania hatszáz méteres magasság elérése után, ezt a vizsgálat tisztázza majd, hogy megtörtént-e.
A Népszava korábbi összefoglalóját (képekkel) itt nézheti meg!