A szerződés szerint a show következő kilenc részére a csatornának úgynevezett opciós joga volt augusztus 15-ig, vagyis ha eddig a határidőig jelezték volna, hogy szeretnék folytatni a műsort, Hajdú akkor sem vihette volna át máshová, ha akarja. Most viszont úgy fest, máshogyan alakultak a dolgok - osztja meg a lap a bennfentes infókat.
A Showtime mindazonáltal a legsikeresebb műsorok közé tartozott, indulásakor 850 ezer nézőt vonzott a képernyők elé. A műsor elődje a Frizbi volt, ami szintén sikerrel futott: az ATV-ről indult, majd a TV2-nél ért a csúcsra. Ezen a néven februárban fejezték be a show-t, ezután indult el a Showtime.
A képernyős munkám szeptember 1-től a TV2-nél véget ér – mondta a Blikknek Hajdú, aki egyébként más módon is kötődik a csatornához, az ő cége készíti például az Aktív magazinműsort. Valószínűleg ezért is tartotta fontosnak hangsúlyozni, hogy az üzleti kapcsolat korrekt maradt, a TV2-vel kötött többi szerződés továbbra is érvényes.