A TV2 kommunikációs osztálya nem kívánta kommentálni az értesülést, csak annyit közöltek, hogy a TV2 Csoport őszi műsorairól később adnak tájékoztatást. Hajdú Péter a lapnak azt mondta, további kilenc adást terveztek korábban, de még nincs aláírt szerződés. A tévének opciós joga van Hajdú műsorára, azaz ha a menedzsment úgy dönt, berendelheti a következő évadot. A producer szerint még nem értesítették a döntésükről, nem tudja, hogy lesz-e folytatás, de az általa gyártott másik műsorra, az Aktívra az év végéig van szerződés. A lap információja szerint azonban ezt a műsort is elveszik Hajdútól, januártól már más cég gyártja majd.
A lap szerint az Andy Vajna vezette tévénél sokallták a Showtime költségeit, a tavaszi szezonban hozott teljesítményével pedig elégedetlenek voltak, a műsor gyártása ugyanis 300-340 millió forintot is felemészthetett.
Hajdú Péter egyébként a Showtime indulásakor azt mondta, hogy ha bukik az új műsor, visszavonul. És bár a kéthetente, vasárnaponként sugárzott show jól indult, a szezon végére visszaesett: április 24-én 850 ezer néző, a tévézők 23 százaléka nézte átlagosan, az utolsó epizódot viszont már csak 600 ezren követték.
A Népszabadság szerint Andy Vajna azért is elégedetlen, mert Hajdú producerként nem tudta megtartani Friderikusz Sándort, aki a Juhász Pétert lejáratni próbáló Kunfalvi Nóra-féle riport után távozott a csatornától. Ezen kívül Hajdúra bízták a Naplót is, de oda sem sikerült tévés sztárokat, szakembereket leigazolnia.
A lap forrásai furcsának találják Hajdú esetleges kiszorítását, mert a tévés mindig jóban volt az aktuális politikai elittel. Sokszor látták például Habony Árpáddal, felesége pedig Andy Vajna és Rogán Antal miniszter feleségével van jóban. Annyiban azonban mégsem meglepő a döntés, hogy az új menedzsment január óta lecserélte a tévé többi gyártóját is.