Lapunk is többször beszámolt róla: az új buszok esetében több ajánlat futott hónapokig egymás mellett, többek között egy magyar és egy lengyel cégé. A lengyel gyártmányú Solaris Urbino 18 jóval olcsóbb, mint a magyar a Mabi-Bus Kft. Modulo M168 d járművei. A Mészáros Csaba tulajdonában álló Mabi-Bus Kft. 278 800 euróért vállalta a szállítást, amelyhez a PKD konstrukció miatt a BKV minimum 12 700 eurós készre szerelési költségét is hozzá kell adni, azaz egyből 291 500 euróra, mintegy 90 millió forintra ugrik az ár. A lengyel Solaris ezzel szemben a készre szerelt buszra 277 ezer eurós árat adott.
A Mabi-Bus buszaival kapcsolatban egyéb problémák is felmerültek. A cég gyártókapacitásáról szólva Mészáros Csaba elnök-tulajdonos is elismerte, hogy a Mabi-Bus az idei év végéig a beszerzendő járműmennyiségnek csak a felét tudná leszállítani. A Modulok kapcsán újabb kérdéseket vet fel az is, hogy a gyártó egy másik termékének, a próbajáraton futó elektromos busznak a kereke menet közben esett ki még 2016 márciusában, az elguruló alkatrész pedig súlyos sérüléseket okozott egy budapesti férfinek.