A sikeres pályázatoknak köszönhetően megújult a Tarjáni városrész, óriásit fejlődött a város tömegközlekedése, panellakások százait korszerűsítették és oktatási intézményeket újítottak fel. A panelfelújítási programban az épületek kétharmadát korszerűsítették 11 milliárd forintból. Egymilliárd forintból szépült meg a Tarjáni városrész.
Az uniós forrásból számos közintézményt modernizáltak és akadálymentesítettek – így a Budapesti körúti orvosi rendelőt, a tisztiorvosi szolgálat városi intézetét, a Bölcsőde és Sás utcai óvodát, a Sólyom utcai és a Weöres Sándor iskolát. Elbontottak harminc elavult játszóteret, a legtöbb helyén pihenőparkok létesültek. Nagy játszótér épült a Zöldfa és a Csorba utcánál, valamint a Záportónál. A beruházás eredményeképpen több mint 90 ezer négyzetméter zöldfelület is újjá született.
Hét év alatt teljesen megújult Szeged tömegközlekedése. A fejlesztési projekt 2008-ban kezdődött és 2015-ben zárult. A 30 milliárd forintos projekt volt Szeged legújabb kori történetének legnagyobb beruházása. Teljes hosszában megújult az 1-es villamosvonal, részben a 3-as és 4-es vonal, új szárnyvonal épült. Meghosszabbították a 8-as trolibuszvonalat, és új, 10-es vonal létesült. Átépültek fontos közlekedési csomópontok: az Anna-kúti mellett megfiatalodott a Kossuth Lajos sugárút és Rókusi körút, a Boldogasszony sugárút és Szent Ferenc utca kereszteződése, a Glattfelder tér, a Belvárosi híd újszegedi hídfője és az Indóház tér.
Jelentősen bővült a szegedi járműflotta: 9 új, alacsony padlós villamos és 13 új, alacsony padlós trolibusz állt forgalomba Szegeden. Elkészült 8 úgynevezett B+R kerékpártároló a végállomásoknál. Megújult az utastájékoztató rendszer.