reklámköltések;

- Titkolják a reklámköltéseket (is)

Nincs hirdetésekre vonatkozó összesített adatbázisa a Miniszterelnöki Kabinetirodának, és nem is kötelesek a közérdekből nyilvános adat iránti igény teljesítése miatt új, a rendelkezésre állókhoz képest minőségileg más adatot előállítani - válaszolta Dömötör Csaba, a tárca parlamenti államtitkára Kész Zoltánnak, aki arról érdeklődött, a kormány mennyit költött márciusban hirdetéseire a "baráti sajtóban". Dömötör szerint ők egy orgánummal sem kötöttek szerződést, a hirdetésfoglalási feladatokat reklámügynökségek végzik. Az államtitkár arról is biztosította a független képviselőt, hogy a jelenlegi kormány kevesebbet költ hirdetésekre, mint a Gyurcsány-Bajnai-kormányok, akik 2006 és 2010 között 84 milliárd forintot költöttek erre. Megírtuk, a kormány által megrendelt tavalyi tévés kampányok decemberig kizárólag a TV2 és az állami média csatornáin futottak. A bevándorlásellenes kampány idején volt olyan nap, amikor listaáron 25 millió forint értékű reklám ment a TV2-höz tartozó adókon.

A magyar EU-elnökséget nem túlzás kommunikációs vereségnek minősíteni - írta a Külügyminisztériumról (KüM) a Századvég azokban a tanulmányokban, amelyeket a kormány megrendelésére készített, és amelyeket a VS.hu perelt ki a Miniszterelnökségtől.