Januártól az OTP Bank fiókokban dolgozó munkatársai váltották fel a Dumaszínház humoristáit a hitelintézet új reklámjaiban. Az ügyintézőkkel saját településükön, megszokott környezetükben forgatták a saját történeteiket, a reklámok az ő mindennapjaikba engednek betekintést, minél valósághűbben, lehetőleg azokkal a szereplőkkel, akik valóban részei az életüknek.
„Azokat a munkatársainkat szeretnénk középpontba helyezni, akik nap, mint nap kapcsolatban állnak az ügyfeleinkkel, akik ismerik, és a mindennapokban segítik őket. Az ügyintézőink tudják a leghitelesebben képviselni és megjeleníteni a bank által is fontosnak tartott értékeket” – vélekedett a megoldásról Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketingigazgatója.
A közel 4000 fiók munkatársaiból kiválasztott szereplők közül elsőként a mátészalkai fiókban dolgozó Zsadányi Zsoltot, valamint a kaposvári Széchenyi téri bankfiókban dolgozó Rábai Lenke Reginát ismerhetjük meg, de hamarosan sorra tűnnek majd fel a képernyőn kollégáik szerte az országból a további reklámepizódokban. Zsadányi Zsolt 11 éve érkezett a bankszakmába. Korábban nagyobb vállalatok munkatársaként, majd saját cége ügyvezetőjeként került kapcsolatba a pénzügyek világával. Mint mondta, a legfontosabb a személyes kapcsolat a pénzügyek terén is. „Arra bátorítok mindenkit, hogy forduljon hozzánk bizalommal, mert mindenre van megoldás az OTP Bankon vagy a csoporton belül”. Lenke, aki a képernyőn nem csupán szakértőként tűnik fel, hanem kutyasétáltatás és edzés közben is láthatjuk, hasonlóan gondolkodik. Büszke rá, hogy nagyon jó kapcsolatot sikerült kiépítenie ügyfeleivel, akik bíznak a szakértelmében és szeretik közvetlen stílusát is. Mint elmondta, a személyes kapcsolatok fontos szerepet játszanak abban, hogy az ügyfelekben milyen kép alakul ki a bankról.
A kampány a hitelintézetek megváltozott szerepére is felhívja a figyelmet, hiszen az elmúlt időszakban egyre inkább előtérbe kerül a tanácsadás, a kölcsönös bizalomra épülő személyes kapcsolat.