A Renault – amely a Red Bullnak és a Toro Rossónak szállított erőforrásokat – szezonja felemásra sikeredett: ugyan háromszor dobogóra állhatott valamelyik pilótája, nem igazán találta az összhangot az osztrák istállóval, egész évben terítéken volt, hogy felbontják a szerződésüket. Christian Horner, a Red Bull csapatvezetője szerint azért romlott meg a viszonyuk a beszállítóval, mert az nem tudta elviselni, hogy nincsen gyári istállója.
A francia motorgyártó négyszeres Forma-1-es világbajnok nagykövete, Alain Prost elmondta, szó volt arról, hogy kivonulnak a Forma-1-ből, egyedül a Renault-Nissan Szövetség elnöke, Carlos Ghosn döntött arról, mi legyen a márka sorsa. "Abu-Dzabiban majdnem az lett az álláspont, hogy nem folytatjuk" – mesélt a szezonzáró nagydíjról Prost. A Renault végül felvásárolta a Lotust, így jövőre újra gyári istállót indíthat, a Red Bullnak pedig továbbra is biztosít motort. A "Professzor" becenévre hallgató Prost egyetért Ghosnnal abban, hogy három év kell a francia istállónak, hogy az élre állhasson a száguldó cirkuszban.