A vezérigazgató felidézte, hogy tíz hónappal a szükséges frekvencia-készlet használatba vétele után a Vodafone 4G lefedettsége a fővárosban elérte a 99 százalékot, emellett a gyors mobilinternet szolgáltatása kiterjed a nagyobb városokra és a Balaton teljes területére is, az év végére pedig az országos lakossági kültéri 4G hálózat is csaknem teljes lesz.
A magyarországi 4G-s hálózat kiépítése ismertetés szerint mintegy 10 milliárd forintba került eddig a cégnek, ennek csupán elenyésző része volt a földalatti hálózatfejlesztés, mivel korábban - a 2G és 3G szélessávú internet bevezetésekor - már kiépítették a szükséges infrastruktúrát. Amrita Gangotra, a Vodafone Magyarország műszaki vezérigazgató-helyettese a fejlesztésről elmondta, hogy a metróvonalak mobilinternetes lefedése több szempontból is kihívás volt, részben a föld alatti építés, részben a különleges műszaki elvárások, valamint a folyamatos utasforgalom okozta korlátozott hozzáférés miatt. Hozzátette: a cég munkatársai éjszakánként dolgoztak 50 helyszínen a négy metróvonalon.
Bolla Tibor, a BKV elnök-vezérigazgatója kiemelte, hogy a BKV Zrt. merev szabályok között működik, mivel a zökkenőmentes közösségi közlekedéshez több mint 2 ezer járművet kell összehangolni, ennek ellenére időről időre beszivárognak az újítást hozó ágazatok, az utazásminőség javítása érdekében. Mint mondta, a BKV szintén végez fejlesztéseket, így például az M4-es metró szerelvényei már vezető nélkül közlekednek. Az elnök-vezérigazgató elképzelései szerint eljön majd az a kor, amikor a hangosbemondó helyett mobiltelefonon keresztül kapják az utasok a közlekedéssel kapcsolatos információkat. A sajtótájékoztatón Diego Massidda elmondta azt is, hogy a Vodafone újra elnyerte a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV), a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a BKK Közút Zrt. tenderét, így a három vállalat a következő 3 évben is a távközlési szolgáltató ügyfele lesz, a részletek azonban üzleti titoknak minősülnek.