Kertész Tímea, akinek három gyereke is Torontóban ragadt a járattörlés miatt, az MTI-nek azt mondta, nem tudnak elérni senkit, sem Torontóban, sem Görögországban. A járat törlését is onnan tudták meg, hogy kiírták az információs táblán. Hozzátette: a gyerekeknek csütörtökön kellett volna Budapestre érkezniük. Közölte: a törlés miatt a lengyel LOT légitársaság járatára vettek jegyet, és feljelentésen gondolkoznak, mert ez 750 ezer forint többletkiadást jelent.
Kovács Julianna, a SkyGreece magyarországi képviseletének ügyvezető igazgatója az MTI-nek azt mondta, hogy semmilyen hivatalos információt nem kaptak sem Torontóból, sem Athénból, azt sem tudni, hány utasról van szó és mi fog történni velük. Azt javasolta, hogy az utasok várjanak 1-2 napot, majd keressék meg a magyarországi képviseletet, mivel volt már példa arra, hogy csütörtök helyett vasárnap indította el a légitársaság a járatot. Hangsúlyozta, hogy másik járatra jegyet mindenki csak saját felelősségre vegyen, mert nem tudni, hogy a SkyGreece annak árát később megtéríti-e.
Az MTI telefonon próbálta elérni a társaság görögországi központját, de csütörtök délig a hívásokra senki nem válaszolt.
A kanadai görögök által alapított athéni központú SkyGreece-t azért indították el tulajdonosai, hogy összeköttetést teremtsenek a torontói görög diaszpóra és Görögország között. Jelenleg két repülőgépet bérelnek.
Csige Gábor torontói magyar konzul arról tájékoztatta az MTI-t, hogy SkyGreece augusztus 19-i járata sem indult el, de augusztus 22-én az utasok hazajuthattak a légitársaság egy másik járatával. Magyarország torontói főkonzulátusa szerdán állampolgári bejelentés alapján értesült arról, hogy törölték a SkyGreece szerdai, GW428-as Toronto-Budapest-Szaloniki járatát. Azonnali segítségnyújtást azonban egy magyar állampolgár sem kért. A magyar képviseletnek sem e-mailben, sem telefonon nem sikerült a légitársaságtól felvilágosítást szereznie. Csütörtökön a főkonzulátus egyik munkatársa felkereste a SkyGreece torontói irodáját, de azt zárva találta, és nem akadt a nyitva tartásra vonatkozó információra sem. A szomszédos irodák munkatársai nem tudtak biztos információval szolgálni a légitársaságról, de a mozgást az utóbbi pár napban nem nagyon tapasztaltak.
Magyarország athéni konzulja a SkyGreece egy értékesítési irodáját tudta elérni, ahol egy munkatárs elmondása szerint "üzemeltetési okokból" ("operational reasons") törölték a torontói járatot, azonban ők sem kaptak további információkat.
Csige Gábor közölte, hogy a főkonzulátus munkaidőben a +1-647-349-2550 telefonszámon, munkaidő után pedig a +1-416-427-5989 telefonszámon fogadja a hívásokat és mindent megtesz, hogy segítse a magyar állampolgárok hazajutását.