Harangozó Gábor (MSZP) azt firtatta, mi az akadálya annak, hogy felmentést adjanak a Balaton-parti területeken működő kiskereskedelmi üzleteknek a vasárnapi zárva tartás kötelezettsége alól? Tállai András, a Nemzetgazdasági Minisztérium parlamenti államtitkára nem a kérdésre válaszolva csak annyit tudott mondani, hogy a vendéglátóhelyek közül mindegyik nyitva tarthat majd a Balatonnál.
A Jobbikos Hegedűs Lorántné arra hívta fel a figyelmet, hogy sorra lehetetlenülnek el hulladékszállító társaságok pénzügyi egyensúlyuk elvesztése miatt. V. Németh Zsolt, a Földművelésügyi Minisztérium környezetügyi államtitkára érdemi válasz helyett közölte: a hulladékot minden településről elviszik, ha pedig az önkormányzat nem tud erre szolgáltatóval szerződni, akkor a katasztrófavédelem jelöl ki közszolgáltatót.
Szél Bernadett (LMP) arról érdeklődött, hogy mennyibe fog kerülni a paksi hulladékok kezelése. Aradszki András, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium energiaügyi államtitkára azt felelte, hogy a központi nukleáris pénzügyi alapból finanszírozott nagy aktivitású hulladék elhelyezésére fordítható összeg várható költsége - 2015-ös bázisáron - 745 milliárd forint - közölte.
Völner Pál (Fidesz) azt kérdezte, hogy mit tehet a kormány az EU-forrásból nem finanszírozott közutak fejlesztéséért, mint az M4-es. Tasó László, az fejlesztési tárca infrastruktúráért felelős államtitkára tudatta: a tervek szerint a ciklus végéig minden megyei jogú várost bekapcsolnak az autópálya-hálózatba, és ígéretet tett az M4-es sztráda megépítésére is. Ennek megerősítését várja a kisgazda parlamenti csoport is, amelyik levélben kérte a miniszterelnöktől, hogy vizsgálják felül az M4-es autópálya építésének leállításáról hozott döntést. Turi-Kovács Béla szerint a leállítás több, közepes méretű várost "foszt meg" a fejlődésétől.