Az új Jazz karosszériája megőrizte a klasszikus modell sziluettjét, de sokkal feltűnőbb, kortárs stílus határozza meg, amiben a markáns vonalaknak és a jellegzetes orr-résznek is jelentős szerepe van. A belsőtér helykínálata tovább bővült az új B-kategóriás padlólemeznek köszönhetően, melyet alsó-középkategóriás autóihoz világszerte alkalmaz a márka. A Honda által fejlesztett Mágikus Ülésrendszer ® a szegmens legjobbjává teszi az új Jazzt, hiszen amellett, hogy – az utasok számának, illetve a csomagok mennyiségének megfelelően - számtalan módon variálható, helykihasználás terén is a maximumot hozza ki a népszerű Jazzből.
A Jazz 95 milliméterrel hosszabb lett, a tengelytáv 30mm-rel nőtt, utastere így az első és hátsó fej-, váll-, valamint lábtér tekintetében is a kategória legnagyobbja, sőt a szegmens legtágasabb csomagterét is ez a modell tudhatja magáénak. A poggyászokat alapesetben 354 liternyi hely (VDA szabvány szerint) várja, ez a hátsó ülések padlósíkba hajtásával 884 literre bővíthető.
A 2015-ös Jazzt új 1,3 literes i-VTEC Otto-motor hajtja. Ez az erőforrás a Honda Earth Dreams Technology motorcsalád tagja, így hatékony, erős és környezetbarát. Képességeiről sokat elárul, hogy hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál leadott csúcsteljesítménye 102 lóerő. A korábbi ötfokozatú erőátvitel helyett ehhez a motorhoz már hatfokozatú váltó jár alapfelszereltségként, mi több, a vásárlók folyamatosan változó áttételű félautomatikus váltóval (CVT) is megrendelhetik.
Menetkomfort szempontjából szintén a legmagasabb színvonalat képviseli a modell, új, merevebb, mégis könnyebb karosszériája és áttervezett futóműve remek csillapítást, valamint egyedülálló vezetési élményt garantál.