6.oldal;televízió;reklám;

- Tévépatika

Megfigyelték-e már, nem tudom, ha reklámszünetet tart bármelyik honi tévécsatorna, közszolgálati vagy kereskedelmi, az ajánlások zöme gyógyszervásárlásra buzdít. Fej- és hátfájás, egyéb gonoszság elhárítására, minden olyan csodabalzsam, pilula, amely recept nélkül kapható, és gyarapítja a gyárak, meg a patikák bevételét. Valószínűleg több a haszon azokon, mint a tb-vényeken. Magam, tájékozódás okán gyakran nézem német, francia, angol csatornák adásait. Érthetően ott is sok a szünet és a hirdetés. De sokszínűbbek, tarkábbak, Üdülést reklámoznak, hoteleket, ruhát és bútort, női szépségápoló varázsszereket, csemege ételeket, új filmek bemutatóit, színházi, irodalmi eseményeket, meg természetesen új autó típusokat - svájci frank hitel nélkül. Akad persze gyógyszer, balzsam is, de jóval szerényebb mértékben. Mert azért Bécsben, Münchenben, Párizsban is meg kell élniük a patikusoknak. Úgy látszik, mintha mi "betegebb ország" volnánk, de nem erről van szó. Ott más a kultúra. És változatosabb a kereskedelem. Sebaj, egyszer majd elérjük ezt a szintet mi is. Csak ki kell várni, mint bármi mást.

Rontja Németország nemzetközi tekintélyét az Európai Hazafiak a Nyugat Iszlamizálódása Ellen (Pegida) nevű mozgalom - mondta a német külügyminiszter egy vasárnapi interjúban.