„Fontosnak tartom, hogy megismerjük, hogy a hazai cégek körében milyen társadalmi célú programok működnek, és köztük egy egészséges versenyt hirdetve hívjuk fel a figyelmet ezek fontosságára. Célunk, hogy a cégek dolgozói igazi csapatként álljanak ki nemes ügyek mellett, mutassák meg, mire képesek együtt, és ezzel inspiráljanak másokat is, hogy egyre színvonalasabb, ötletesebb és nagyobb volumenű jótékonysági programok szülessenek az országban.”
A verseny kiemelt szakmai partnereként Magyarország piacvezető álláskereső portálja, a Profession.hu állt a kezdeményezés mellé, támogatva azt, hogy a 3 jó cselekedet minél több vállalathoz jusson el. „Szerintünk versenyképes gazdaság csak ott van, ahol a tág értelemben vett fenntarthatóság követelményét mindenki – de elsősorban a példaértékű üzleti elit – szem előtt tartja. Ez a növekedési és profitcélok teljesítése mellett felelősségvállalást jelent környezetünk és a társadalom iránt. Hisszük, hogy a vállalatok társadalmi felelősségvállalása nem csak kevesek kiváltsága, hanem éppen ellenkezőleg, a sikeres üzleti működés előfeltétele” – nyilatkozta Sós Erik a Profession.hu marketing vezetője.
A verseny egyedi kategória-rendszere biztosítja azt, hogy minden jelentkezőnek egyforma esélye legyen arra, hogy elnyerhesse valamelyik fődíjat, és valamennyi arra érdemes ügy megkapja az őt megillető nyilvánosságot és elismerést. A januári díjátadó gálán hirdetik ki a mezőny legkreatívabb, legemberibb, legmeghatóbb, legnagyvonalúbb és legzöldebb jó cselekedeteit, illetve kiderül, melyik pályázat nyeri el a 2014-es közönségdíjat.
A pályázatra december 18-ig várják hazai cégek, nagyvállalatok és intézmények jelentkezését.