...Egy kanadai sör reklámjának mintájára készült már idehaza is sörreklám, amely a nemzeti érzésekre épített és jelképesen persze piros-fehér-zöld marketing habot eresztett így a sörre, had igya még jobban, még nagyobb szomjúsággal a nép. Persze nem tudom, hogy ami sörrel sikerült, az vajon sikerülhet-e autóval az autóbérlések piacán - vagyis érezzük-e annyira magyarnak a Mercedest például, hogy feltétlen ezt béreljük ki, le sem pottyantva a konkurenciát!
Másképpen fogalmazva: a Mercedesnek vajon a német precizitás avagy a Magyarországon szerelik össze kifejezéssel jellemezhető tulajdonsága a meghatározóbb?! Tartok tőle, hogy marketing szempontból a Merci vonatkozásában a piros-fehér-zöldre festés még aligha indokolt. (Van olyan márka, amely évtizede hirdeti A mi autónk titulust.) Azonban még a Suzuki reklámjának esetében is újabban feltűnik a reklám szövegben a jelző sor így: magyar ÉS japán...