A Baross tér elkészült, bár a Kerepesi úti parkoló még épül. Egy terület maradt csak rendezetlen: a Keleti pályaudvar kerítése melletti kétméteres sáv, a posta mellett. Az itt álló hatalmas jegenyék alatt szemét, palackok, avar, levágott gallyak, amelyek itt-ott az új járdára is kilógnak. A terület vélhetően a MÁV-hoz tartozik, ám ez nem indokolja, hogy ez a csúfság ottmaradjon. A postahivatalhoz e járda vezet Erzsébetváros belseje felől, s az ott haladók gyönyörködhetnek a szélesvásznú szemétdombban.
Nem hiszem, hogy a tér rendbehozatala mellett ne akadt volna pénz erre a kis területre. Legfeljebb figyelem nem jutott. A térnek a pályaudvar és Erzsébetváros közti felét gyönyörűen befásították, a főhomlokzat előtti rész reménytelenül kopasz, csak néhány fa került a két szélére. Jó lenne akár néhány ládába helyezett fával oldani a sivárságot. A VII. kerületi István utcában átépítették a Nefelejcs utca sarkán lévő trolimegállót. A járdát kiszélesítették az úttest rovására s az új peront ráccsal fedett víznyelővályú választja el a régi járdától. Így a közúti forgalom, ha lassan is, de el tud menni a beálló troli mellett. Ha már hozzányúltak a megállóhoz, a troli nyomvályúját is megszüntethették volna. A víznyelővályús megoldás viszont a környéken már két helyen is kudarcot vallott.
A troli következő, Dózsa György úti megállójában – miután a rács elemei sorra eltűntek, s a peron az árok miatt balesetveszélyessé vált – fel is számolták, leaszfaltozva a helyét. A Bethlen téren immár két ferde szakaszon teljesen hiányzik ez a rács – bizonyára jó az a kiskertben vagy valamelyik MÉH telepen –, itt csak azért nem veszélyes a hiánya, mert e vályúk a szervízút és a parkosított rész támfala közt fekszenek, ám a hiányuk elhanyagoltságot sugall. Egy feltűnően sikertelen megoldást valósítottak meg tehát újra. Vajon miért? Sok volt az elkölthető pénz, vagy a kihasználatlan építő kapacitás? Racionalitásból aligha volt fölösleg a háznál.