A bemutató szerdai megnyitóján elmondták: a rendezvény elsődleges célja a tajvani kimagasló minőséget képviselő áruk magyarországi népszerűsítése, a kiállításon 44 tajvani cég 121 termékét mutatják be. A termékbemutatón nagy számban állítanak ki szabadidős cikkeket, mivel Tajvan a világ egyik legjelentősebb sport- és szabadidős árukat, valamint kerékpárokat gyártó országa.
A bemutatót a budapesti Allee bevásárlóközpontban rendezik meg.Tajvanon minden évben megrendezik ezeknek a termékeknek a versenyét, melynek során az innovációt és praktikusságot vizsgálva pontozásos értékelés alapján rangsorolják az árukat. Tajvan és Magyarország kétoldalú kereskedelmi forgalma tavaly 790 millió dollárt ért el. James Kuo, a külképviselet igazgatója elmondta, a szigetországban az ipari parkok szorosan együttműködnek az egyetemekkel és például a szabadalmakat is közösen fejlesztik ki, majd az értékesítés hasznából a felsőoktatási intézmény és a szabadalom jogtulajdonosa is részesedik. A magyar kivitel nagy részt mezőgazdasági termék, elsősorban sertéshús, illetve húskészítmények.
A taiwaniak érdeklődnek a GMO-mentes magyar gabonafélék iránt is. Jelenleg négy taiwani cég tevékenykedik Magyarországon, de bővíteni kívánják a gazdasági együttműködést. A szárazföldi Kínával 19 cégszintű kapcsolata van Taiwannak, államközi kapcsolatok nincsenek, de rendkívül sűrű repülőjárat-hálózat közi össze a két Kínát. A szigetország és Magyarország között nincs vízumkényszer, így viszonylag egyszerű lehet a gazdasági kapcsolat felvétel. A taiwani turisták már felfedezték hazánkat.