Ebből a zebrás sétából lett a rock egyik leghíresebb borítója, amely azzal is különlegessé vált, hogy egyetlen szó sincsen rajta. Persze aligha kellett bemutatni Johnt, Pault, George-ot és Ringót, nem voltak náluk híresebb sztárok akkoriban a műfajban.
Az ötletgazda és megvalósító Iain MacMillan skót fotós volt, aki jó néhányszor sétáltatta fel s alá a fiúkat a zebrán, hogy teljes legyen a harmónia. Paul McCartney találta ki, hogy ez a kép legyen a lemezborítón, mintegy jelképként, amint kijönnek a stúdióból. Az együttes történetének ismeretében akár úgy is értelmezhetjük ezt a fotót, hogy itt indultak el új utakra, bár látszólag még együtt mennek. Az Abbey Road volt ugyanis az utolsó közös munkájuk, az 1970-ben megjelent Let It Be felvételei ugyanis korábban, 1969 januárjában készültek. Az Abbey Road-ra sikerült még egyszer összekapni a széthullóban lévő csapatot, és igazi remekművet alkottak, bizonyítva szerteágazó zenei fantáziájukat.
Amikor a lemez 1969 szeptemberében megjelent, már dúlt a Paul McCartney állítólagos halála körüli őrület, és ennek az elméletnek a hívei az Abbey Road borítóján is számos „biztos utalást” találtak. Az egyik fő „motívum” az volt, hogy Paul mezítláb van, mint a szigetországi halottak a ravatalon és nem tart lépést a többiekkel. Természetesen a „hasonmás”-teória csúfosan megbukott, és hogy Macca azóta is él és virul, már jó néhányszor bizonyította.
Az Abbey Road album és borítója bevonult tehát a történelem, miként a zebra is. Ma London egyik legkedveltebb – és ingyenes! - turista-látványossága. Az utca névtábláit pedig számtalanszor ellopták, ebben az Abbey Road listavezető az Egyesült Királyságban.