Győr;női kézilabda Bajnokok Ligája;

- Magabiztos győri siker Larvikban

A címvédő Győri Audi ETO KC magabiztos, hatgólos győzelmet aratott a norvég Larvik otthonában a női kézilabda Bajnokok Ligája középdöntőjének második fordulójában.

Női BL, középdöntő, II. csoport, 2. forduló:
Larvik (norvég)-Győri Audi ETO KC 23-29 (13-18)

a magyar csapat gólszerzői: Görbicz 8, Amorim 5, Löke 5, Bulatovic 4, Orbán 4, Kovacsics 2, Bognár-Bódi 1
    

A középdöntő múlt heti nyitányán a Győr ugyan nem játszott jól, de pontot szerzett a vendég montenegrói Buducsnoszt Podgorica ellen. A Larvik ugyanakkor a szlovén Krim Ljubljana csarnokában kikapott az első fordulóban.

A találkozó előtt a két csapat - a szurkolókkal együtt - megemlékezett a vasárnap leukémiában elhunyt norvég edzőről, Karl Erik Böhnről, a magyar női válogatott szövetségi kapitányáról.

A hazaiak kezdték jobban az összecsapást (3-0), de a rossz rajtot követően magára találta a Győr és egyenlített. A félidő hajrájáig fej-fej mellett haladtak a csapatok, ezt követően azonban a magyar bajnok ritmust váltott és ötgólos előnyre tett szert.

A második játékrészt is egy háromgólos "rohanással" kezdte a Larvik, amire a magyar bajnok sorozatban hat találattal válaszolt, ezzel pedig az addigi legnagyobbra, nyolcgólosra duzzadt a különbség. Öt perccel a vége előtt a hazaiak öt gólra zárkóztak fel, ekkor Ambros Martin, a győriek vezetőedzője időt kért. A magyar csapat végül Bulatovic révén egy 12 perces gólcsendet tört meg két perccel a vége előtt, amivel eldőlt a találkozó.

Az ETO legközelebb jövő vasárnap lép pályára, amikor fogadja a Ljubljanát.

Vasárnap rendezik:
Buducsnoszt Podgorica (montenegrói)-Krim Ljubjana (szlovén) 19.00

Az állás: 1. Győri Audi ETO KC 3 pont/2 mérkőzés, 2. Krim Ljubjana 2/1, 3. Buducsnoszt Podgorica 1/1, 4. Larvik 0/2

A csoportból az első két helyezett jut a májusi, budapesti Final Four elődöntőjébe.

Haláltáncot járt már egészen fiatal korában. Nem kímélte magát, ahogy a kollégái sem, a Takarítás című Nádas Péter darab előadása Győrben néhány ponton tényleg életveszéllyel fenyegette a színészeket. Nem azért mert elképesztő módon akrobatikáztak, bár hihetetlen fizikai munkát végeztek, a produkció csaknem teljes hossza alatt, módszeresen, aprólékosan, fölsikálták, takarították a színpadot. De a testi gyötrelmek mellett a lelki kínok még nagyobbak voltak, hiszen az egész mű tulajdonképpen egy brutális haláltánc, nyílt színi, vad szeretkezés, gyűlölet-cunami, rituális gyilkosság egyszerre, nagyon is reális, mégis látomásos keveréke.