Nézegesse, hogy nőnek utak a semmiből!
A TAO azonban lényegében állami adóbevétel-kiesést jelent, hiszen a látványsportágak támogatását a cégek - köztük állami vagy részben állami tulajdonú vállalatok - leírhatják az adóalapjukból. Ennek ellenére Orbán Viktor "magánadományoknak" nevezte ezeket a támogatásokat. A beruházás további furcsasága, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetség adatbázisa szerint 2011 óta összesen mintegy 15 milliárd forint folyt be a különböző egyesületekhez és közhasznú alapítványokhoz TAO-bevételekből, vagyis Felcsút jócskán kivette a részét a támogatásból. Összehasonlításul: a több, mint 200 ezres lakosságú, szintén stadionépítésbe kezdő Debrecen 526 millió forint TAO-támogatást tudott lehívni.
Bár a Népszabadság szerint megadta az engedélyt egy felcsúti repülőtér kialakításához a Közép-Dunántúli Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség és a Légügyi Hivatal is hozzájárult, utóbbi szervezet cáfolta az információt.
Közleményük szerint ugyanis már most is működik egy nem nyilvános repülőtér Felcsút térségében - amelyet Bessenyei Péter műrepülő használ -, és ezzel kapcsolatban nem érkezett új kérelem. Ennek ellenére a napilap szerint a felcsúti önkormányzat napokban közzétett településszerkezeti tervében szerepel a Bodmér-Felcsút IV. osztályú, saját használatú, közforgalmon kívüli, nem nyilvános repülőtér le- és felszállópályája kialakítása.
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) a cikk megjelenése után azt nyilatkozta, a nyilvános repülőtereket a közzétett, nemzetközileg elfogadott feltételek szerint bárki igénybe veheti, a nem nyilvános repülőtér kizárólag a tulajdonos engedélyével használható. A repülőterek létesítésének engedélyezése kategóriánként eltérő, ehhez a jogszabályban meghatározott dokumentációt kell benyújtani az engedélyezést végző Légügyi Hivatalhoz.