A hazai piacgazdaság hajnalán - jelentős médiamúlttal a háta mögött - Kőszegi András a fejébe vette, hogy a branding (márkaépítés) hazai szószólójává válik, megküzdve azzal is, hogy számos kifejezésnek csak erőltetetten kimódolt hazai megfelelője van, ha egyáltalán rábukkanunk ilyesmire. A névadás, a termék, az arculattervezés vagy a promóció rejtelmeit osztja meg a szakmával, és nemegyszer a fogyasztóval.
Egy évtized alatt közel 400 szakmai interjút is elkészített, melyekből Ez a branding címmel 51 "márkás beszélgetést" szedett csokorba, és tett közzé a kiváló márkákhoz méltó megjelenésű könyv formájában. Beszélgetőtársai voltak - a többi között - Szigetvári Viktor, a politikai kampányok tudora, Zoób Kati, a divattervező, Geszti Péter vagy Rácz Félix, aki sporttehetségeket profi bajnokokká menedzselt, de ott találjuk a sorban Deutsch Tamást is, a kormánypárti uniós képviselőt, nem mellesleg egy fővárosi sportklub elnökét is.