London;óriásplakátok;

- Tökéletes köztéri hirdetés Londonban

A tartalom, médiafelület és környezet kivételes összhangját valósította meg digitális óriásplakátokon az Ogilvy & Mather Angliában a British Airways számára.

A köztéri digitális hirdetéseket a város két fontos forgalmi és tömegközlekedési csomópontjánál, a Piccadilly Circusnál és Chiswicknél helyezték el. A Creativity Online-on bemutatott hirdetések lényege, hogy amikor az égbolton áthalad a British Airways valamelyik járata, akkor az egyébként földön ücsörgő kisgyerek feláll és elkezdi csodálni a magasban szálló repülőgépet. Még a járat számát és másik végállomását is megjeleníti a kijelző. Azt persze nem tudjuk, hogy minden szögből működik-e a mutatvány, a videón mindenesetre jól fest a mechanizmus.

Az utánpótlás-nevelés hatékonyabbá tétele érdekében a Magyar Labdarúgó Szövetség megállapodást kötött a belga Double Pass nevű céggel, amelynek feladata 15 utánpótlásképző műhely auditálása. A munka a Vasas pasaréti úti központjában kezdődött, az elvégzendő feladatokról, a munkavégzés mikéntjéről a felek tegnap sajtótájékoztatón számoltak be. (Noha lapunk hetek óta szeretett volna bővebb felvilágosítást kapni a témában, a szövetség türelmünket kérte, majd a tegnapi eseményre meghívót nem postázott…)