fogyasztóvédelem;Budapest Főváros Kormányhivatala;csomagküldés;csomagszállítás;

Sok a panasz, ellenőrzi a csomagküldő szolgálatokat a budapesti főispán hivatala

Vizsgálják, hogy az ügyfélszolgálatok eleget tesznek-e a fogyasztóvédelmi előírásoknak.

Az utóbbi időszakban megnövekedett számú fogyasztói panasz érkezett a csomagküldő szolgálatok működésével kapcsolatban, ezért Budapest Főváros Kormányhivatala, mint fogyasztóvédelmi hatóság megkezdte az ilyen tevékenységet végző cégek ügyfélszolgálatainak működésével kapcsolatos átfogó ellenőrzését a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium utasítására – derül ki a fideszes Sára Botond főispán vezette hivatal szerdai közleményéből.

A tájékoztatás kiemeli, hogy

az eljárások megkezdődtek, és a hatóság vizsgálja, hogy a cégek ügyfélszolgálatai eleget tesznek-e a fogyasztóvédelmi előírásoknak, különösen a panaszkezelési és tájékoztatási kötelezettségnek. 

A kormányhivatal az eddig beérkezett panaszokat is kivizsgálja és megteszi a szükséges intézkedéseket a vásárlók jogainak biztosítása érdekében. A karácsonyi időszakra tekintettel – folytatódik a közlemény – a fogyasztók védelme érdekében a kormányhivatal kiemelten kezeli ezeket a panaszokat, ennek érdekében létrehozta a [email protected] e-mail címet, ahol az érintettek egyszerűen megtehetik bejelentéseiket.

Végrehajtás kitakarások nélkül.